poniedziałek, 7 marca 2016

Ale ładne! #1

Hejka moi mili :3. Dzisiaj przychodzę do Was z serią ,,Ale ładne!''. Nie widziałam jeszcze w życiu takiej serii na blogu. A więc, chodzi w niej oto, że będę szukać jakiś ładnych strojów awatarek lub awatarów, jakiś makijaż itd. Jeśli seria jest na jakimś blogu, to przepraszam! Ale mam nadzieje, że nie. Chodząc po ulicy, zauważyłam bardzo ładny look *-* Oto on:
 Aureola, skrzydła anioła, rajstopy wiedźmy, buty ,,Punk'', tasak i zwykłe, różowe, spodenki za 11 G *-* Piękne połączenie!
Sugar wyraziła zgodę na publikacje jej awatara ;)
Narazie tylko to, ponieważ mam zawrót głowy przed Wielkanocą: Sprawdziany, blog, znajomi, moje zwierzaki o które musze dbać. Zrozumcie to :3. Ale obiecuje, że będę informować o dłuższych nieobecnościach itd. 


Do zobaczenia w kolejnym poście!
/Nikuś

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz