piątek, 19 lutego 2016

Grypa rośnie wokół nas D:

Hajj ;33. Grypa dopadła I MNIE D:. We wtorek w mojej klasie było (Ze mną) 11 osób. A jak ja poszłąm... 10. O 9 zaczęła mnie boleć głowa. Poszłam do pielęgniarki, żeby zadzwoniła po moją mame. (Nie dałabym rady iść sama). No i tak oto, ide dopiero w poniedziałek do szkoły. Fajnie? Niee ;/. Ponieważ: Boląca głowa, już nie boli. ALE! Doszło gardło... Nie wiem czasem czy to nie migdały D:. Nie chcielibyście być na moim miejscu. Pisze rzadko (Szlaban narazie mam). Ale jak będe miała wolne w Wielkanoc postanawiam (Równieź po karze): Pomyśleć nad piosenkami do playlisty (Nie ja ją tworze, ale podsune pomysł szanownej Pani Ani ;D), napisać posty (duuużo postów xD), pouczyć się na sprawdziany, coś nagrać na mój kanał na YT. No i... Pogadać z Anią na nk ;vvv. (Jaka ja jestem szybka.. Mam plany już po 28 lutego i na Wielkanoc xD). Tutaj fotka Pusi (Mojej suczki)
Dane: (;-;) Pusia, po ludzku lat 4, po ,,psiemu'' 32 (Alee stara ;-;). Ma swojego BFF: Diabeł Rogaty... I swoją panią,: Nikole (^^).



Ja już wykonałam swoją role ,,automata postowego'' :>. Także ten automat idzie spać xD Dobranoc :3 /Nikuś 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz